Zamykanie sprzedaży to moment prawdy

Ma 10 lat praktyki w sprzedaży B2B w branży usług konsultingowych. Dodatkowo wspiera menedżerów sił sprzedaży w kierowaniu pracą regionów przez coaching. Czy potrafisz wywierać wpływ w sprzedaży – rozpoznać manipulacje klienta i zakończyć proces sprzedaży z sukcesem? Jeśli istnieje jakaś uniwersalna prawda w sprzedaży, brzmi ona: „Czas zabija transakcje”. Zamykanie sprzedaży http://tomaszkalko.pl/oferta/szkolenia-ze-sprzedazy to moment prawdy! Szkolenie „Finalizowanie sprzedaży przez handlowców” jest szkoleniem realizowanym w formie zamkniętej i przeznaczonym dla handlowców tylko z jednej firmy. Zamykanie rozmowy handlowej w praktyce (case study). Cena szkolenia „Finalizowanie sprzedaży przez handlowców” zależy od czasu realizacji programu szkolenia, wielkości grupy oraz miejsca szkolenia. •Szkolenie „Finalizowanie sprzedaży przez handlowców” może być zorganizowane w dowolnym dniu tygodnia - także w soboty i niedziele. Zdecydowanie najważniejszym etapem w sprzedaży jest jej zamykanie. Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie: • Wzrost liczby transakcji i przychodów ze sprzedaży dla firmy. Szkolenie „Finalizowanie sprzedaży przez handlowców” uwzględnia specyfikę sprzedawanych produktów, obsługiwanych klientów, organizację pracy handlowców oraz sposób sprzedaży oferowanych produktów. Oczywiste jest też, że montowanie drzwi antywłamaniowych i zamykanie swoich drzwi to teraz dobry pomysł. Zamykanie rozmowy handlowej w praktyce (case study). „Finalizowanie sprzedaży przez handlowców” jest szkoleniem praktycznym - w szkoleniu łączymy wprowadzenie do wielu technik finalizowania sprzedaży z dużą ilością ćwiczeń i scenek sprzedażowych. Proces sprzedaży, a skuteczne zamknięcie. • Łatwiejsza realizacja planów sprzedaży i większa motywacja wewnętrzna do pracy. Z finalizowania sprzedaży najczęściej realizujemy szkolenia jednodniowe (8 godzin szkolenia). Moja teza – zawsze na zakończenie procesu sprzedaży składaj propozycję zakupu Niby wszyscy to wiemy, niby banalne – a jednak. Zdecydowanie najważniejszym etapem w sprzedaży jest jej zamykanie. Umiejętność robienia podsumowań po każdym etapie procesu sprzedaży – choćby po to, żeby sprawdzić, czy dobrze się z drugą stroną rozumiemy i czy już wszystko zostało wyjaśnione. Na szczęście sztuki finalizowania sprzedaży może się nauczyć każdy handlowiec. • Ćwiczenia (stanowiące 95% czasu szkolenia) w postaci scenek finalizowania sprzedaży, ćwiczeń w rozmowach z klientami i rozwiązywaniu praktycznych problemów domykania sprzedaży. Są zwolennicy tezy, że proces sprzedaży prawidłowo prowadzony powinien kończyć się decyzją klienta wyartykułowaną skutkiem „siły argumentów i przekazu”.