Cechy reklamy w Internecie

Cechy reklamy w Internecie

W zasadzie każdy biznes, czy to duży czy mały, przeniósł się do Internetu. Reklamodawcy zaczynają się prześcigać w ofertach i oferowanych przez siebie produktach.


Otóż, reklama w internecie http://pl.seeyouup.com/ odznacza się trzema cechami, jednak cechy te mocno odróżniają się od tradycyjnych form reklamy. Pierwszą cechą reklamy w Internecie jest to, że w reklamie internetowej odbywa się kompresja celów i efektów. Natomiast tradycyjna reklama charakteryzuje się specyficznymi dla niej celami i potencjalnymi efektami. Kolejną cechą reklamy w Internecie jest to, że jest ona interaktywna. Oznacza to, że ukazuje ona pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach. Ostatnią cechą natomiast jest fakt, że możemy spersonalizować komunikację, którą daje reklama internetowa.

Reklamę w Internecie cechują trzy główne cele takie jak budowanie w umysłach potencjalnych odbiorców świadomości istnienia produktu, usługi czy też strony internetowej. Dodatkowo dążenie do sprzedaży przez Internet oraz stymulowanie użytkowników do regularnych odwiedzin strony internetowej bądź sklepu internetowego.